Tuotetuki - Acer
Tuki palvelee ongelmissa, jotka liittyvät Acer -tietokoneen tai sen mukana tulleiden ohjelmien käyttöön seuraavin rajoituksin:
- Ohjelmistotuki on voimassa 6 kuukautta laitteen ostopäivästä.
- Laitteistotuki on samanpituinen kuin laitetakuu.
Laiteviat Acer – tietokoneissa
Kun epäilet Acer -tietokoneeseen tulleen huoltoa vaativaa vikaa, voit olla yhteydessä Acerin asiakaspalveluun tai jälleenmyyjään.
Ennen yhteydenottoa, ota seuraavat tiedot esille, sillä tarvittavan tiedon saaminen yhdellä kertaa nopeuttaa huomattavasti asian selvittämistä:
- Viallisen laitteen malli ja sarjanumero
- Ostokuitti
- Mahdollisimman tarkka vikaseloste. Etenkin mahdolliset virheilmoitukset ovat tärkeitä ongelman ratkaisemisen kannalta.
- Omat yhteystietosi
Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 10.00 - 17.00 numerossa (09) 876 35 74. Puhelintuki on ilmainen koko takuuajan ja se koskee esiannettua käyttöjärjestelmää ja laitteistoa.
Asiakkaat voivat halutessaan asioida myös suoraan huollon vastaanotossa, joka palvelee arkisin klo 9:00 – 15:50 (Perintötie 8 D 1, 1.krs, 01510 Vantaa). Laitteet on mahdollista tuoda huoltoon tai noutaa huollosta, joka nopeuttaa takuuhuoltokäsittelyä hieman.
Varaosapalvelu
Varaosamyynti varaosat_finland@acer-euro.com
Laiteajurit ja ohjeet täältä (englanninkielinen sivusto)