Hae kaikista
<<< Takaisin hakutuloksiin

Lenovo 3Y Premier Support From 1Y Premier Support: TC M6/M7 Series, V3/V5 Series DT -takuulaajennus

tuotekuva
Tuote on uusi
99
sis. ALV 25,5 % / 0 %
Yritysleasing haetaan... alk. {{product.leasing}} €/kk Näytä

Leasing

Monipuoliset maksutavat Lue lisää
Toimitusaika haetaan... {{product.erikoistoimitus}} {{product.toimitusaika}}
Toimituskulut Näytä

Toimituskulut

Takuulaajennukset Lenovo
Varastossa haetaan... Tilaustuote {{product.emailtoimitus ? 'Digitaalinen tuote' : 'yli 20 kpl'}} {{product.varastosaldo}} kpl Loppuunmyyty Ei vahvistettu {{product.saapumispaiva|date}}
Tuotekoodi {{product.koodi}}
OP laskulla 45 päivää korotonta maksuaikaa!

OP Lasku

OP laskulla yksityisasiakkaamme saavat ostoksille 45 päivää korotonta maksuaikaa. Saat tutustua tilattuihin tuotteisiin rauhassa ja maksaa laskun vasta myöhemmin. OP Laskulla voi ostaa enintään 5000 € suuruisia ostoksia. Saat laskun kätevästi sähköpostiisi. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Laskutuslisä on 2,95 €, joka lisätään tilauksen loppusummaan.

Voit myös halutessasi maksaa laskusta vain minimierän, jolloin loppusumma siirtyy automaattisesti erämaksuun. Jos maksat laskun erissä, sinun on maksettava vähintään minimilyhennys. Erämaksun pisin maksuaika on 36 kuukautta. Minimilyhennys on siten 1/36 laskun summasta, eli alle 3 prosenttia.

Erissä maksaessasi vuosikorko on 19,50 %.

Leasingpaketin tuotteet

Tuotepaketin tuotteet

Säästä {{product.tarjoushinta - product.hinta}} €
{{product.hinta}} €

Ostaessasi tämän tuotteen nyt, saat kaupan päälle:

Etu voimassa {{product.throwins.until}} asti.

Sisältyy tuotepaketteihin

Lenovo Premier Support NBD takuupalvelu

 

  • Seuraavan työpäivän NBD vasteaika
  • Lenovon tuottama maailmanlaajuinen tukipalvelu (yli 100 maata)
  • Laajentaa onsite-takuun entistä kattavammaksi kokonaisuudeksi:
    • Huoltotapausten ja varaosasaatavuuden priorisointi
    • Yksilöity Premier palvelunumero (Ei puhelujen uudelleenohjausta), tuki palvelee 24/7
    • Nimetty Technical Account Manager (TAM), joka vastaa huoltotapauksen hoidosta alusta loppuun
    • Sisältää ohjelmistotuen mm. Microsoft Office, Adobe Photoshop, Skype, Google Chrome, Dropbox, Red Hat- ja Suse Linux -ohjelmistoille
  • Laite huolletaan asiakkaan tiloissa, poislukien käyttäjän itse vaihdettavat CRU (Customer Replacement Unit) osat<(li>
  • HUOM! Mikäli vika on paikannettavissa puhelimitse ja osa on asiakkaan itse vaihdettavissa (CRU), uusi osa lähetetään asiakkaalle. TICRU (Technican Install CRU) takuulaajennuksen avulla huoltomies saapuu aina paikalle suorittamaan huoltotyön
Minkälainen tämä tuote on?
  • {{item}}
  • Soveltuu erityisesti:
  • {{item}}

Ominaisuustagit

Pakettiin sisältyvän tietokoneen tekniset tiedot

Tekniset tiedot

{{item.label}} {{item.suffix}}
Liitännät

Tuotteelle ei ole saatavilla tarkempia tuotetietoja.