Hae kaikista

Tuotetuki - MSI

Takuukäytäntö

  • Tuotteille on voimassa kahden vuoden nouto+palautustakuu. Takuu on voimassa ainoastaan maassa, josta tuote on ostettu. Akuille ja mahdollisille oheistuotteille (hiiret, näppäimistöt) on voimassa vuoden takuu. Asiakas voi olla yhteydessä suoraan huoltopalveluntarjoajaan, joka on Suomessa Elcare Nordic. Huoltokutsu tehdään verkossa osoitteessa https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi
  •  Takuuaika alkaa ostohetkestä. Asiakkaan on kyettävä esittämään kuitti tai lasku ostosta takuuvaatimuksen liitteeksi.
  •  Lisäksi MSI tarjoaa kolmen kuukauden takuun huollolle (vain huolletuille osille), mikäli normaalitakuu ei ole enää voimassa.
  • Mikäli tuotteessa on useita vikaantumiskertoja, MSI toimittaa asiakkaalle uuden vastaavan tuotteen, tai mikäli sellaista ei ole, hyvittää tuotteen hinnan seuraavissa tapauksissa:
    • Kolme huoltoa samasta syystä kahden vuoden takuuajan aikana
    • Tai neljä huoltoa eri syistä kahden vuoden takuuajan aikana.
    •  Huoltokerroiksi ei lasketa käyttäjästä johtuvia, takuuajan ulkopuolisia tai vain päivityksiä sisältäviä huoltoja, eikä sellaisia kertoja, jolloin mitään vikaa ei löydy

DOA käytäntö

Mikä tahansa laite, jossa on laitteistovika hyvitetään tai korvataan uudella tuotteella asiakkaalle, mikäli seuraavat ehdot täyttyvät:

  •  Asiakkaan on raportoitava tuotteensa DOA:ksi 8 kalenteripäivän kuluessa ostopäivästä. Kuitti tai lasku tuotteen ostosta vaaditaan todisteeksi ostohetkestä. Raportointi on tehtävä Infocarelle joko asiakkaan tai jälleenmyyjän toimesta.